YAVUZ GÜNEY’E GELEN ÇEP TELEFONU FATURASI İSYAN ETTİRDİ - Gülen Köyü Resmi Web Sitesi...

Gönderen Konu: YAVUZ GÜNEY’E GELEN ÇEP TELEFONU FATURASI İSYAN ETTİRDİ  (Okunma sayısı 742 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • Yaa Sabır...
  • Administrator
  • *
  • İleti: 3.106
  • Cinsiyet: Bay
  • 350 Mesajı Toplam
    551 Kere Beğenildi
    • Gülen Köyü Web Sitesi
  • GSM: 0535 481 76 24
7 BİN LİRA FATURA ŞOK ETTİ
Vodafone GSM Operatörü abonesi gelen yüksek faturaya isyan etti. Telefon firması yurt dışında internet bağlantısını kullanan müşterisine 20 gün arayla ve sadece 700 MB karşılık 7 bin 99 lira 10 kuruş fatura kesti.


Trabzon’un Ortahisar ilçesinde yaşayan ve eşi bir süre önce yurt dışına çıkan Yavuz Güney eşinin yurt dışında kullandığı telefona gelen faturaya tepki gösterdi. Hatta tanımlı 2 GB internet olduğunu ve bunun da sınırlandırıldığını ifade eden Yavuz Güney ilk seferde 3 bin 500 daha sonra yine 3 bin 599 lira 10 kuruş olmak üzere kesilen faturanın gelmesinin mümkün olmadığını, ilgili GSM Operatörünün de konulu ile ilgili yeterli açıklama yapmadığı söyledi. 

Eşim Yurt Dışında Mağdur Oldu

Eşinin bir saatlik internet kullanımına gelen faturaya tepki gösteren Yavuz Günay yaptığı faturanın gelemsinin mümkün olmadığını ifade ederek GSM Operatörüne tepki gösterdi. Güney kendinse bilgi verilmediği hattının ulaşıma kapandığını ve hukuki yollara başvuracağını ifade ederek; 24 Ocak 2017’de eşim Almaya’ya gitti. Farkında olmayarak adıma kayıtlı hattın mobil internet hizmetinden yararlanma durumu oldu. 700 MB civarında bir kullanım söz konusu. Hattıma tanımlı 2 GB internet söz konusu. Almaya’ya giden eşim GSM Operatörü tarafından yurt dışında mağdur edildi.  Bu şikâyetimi ve tutarı makul bir düzeye indirerek tarafıma öyle fatura edilmesini ilgili GSM Operatörüne ilettim. Ancak dikkate alınmadı hatta daha sonra aradığım da müşteri hizmetleri yetkilisi böyle bir kaydın olmadığını ifade etti” ifadelerini kullandı.

Dikkate Alınmadım

Güney yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı; “Söz konusu kullanma 3 bin 500 TL tutarında ki fatura otomatik ödeme talimatı vermiş olduğum kartımdan 6 Şubat tarihinde çekildi. Ancak hattım tek taraflı görüşmeye kapatıldı. Durumu müşteri hizmetlerine iletmeme rağmen hattım açılmadı. Ödemenin yapıldığı göremediklerini beyan ederek mağdur edilmeme devam edilmiştir. Bu süreçte defalarca kez müşteri hizmetlerini aradım ve hattım hiç değilse görüşmeye açılmasını talep ettim. 15 gün sonra merkez mağazalarından birine gittiğimde 3 bin 500 TL’nin iptal edildiğini ve 3 bin 599 lira 10 kuruş fatura düzenlendiğini, hattıma ait bu fatura ödemesinin yapılmadığını ve hattımın bu nedenle görüşmeye tek taraflı kapatıldığını öğrendim. Bana aradaki 99 lira farkı ödemem durumunda açılacağı söylendi.

Ödedim ve hattım açıldı ancak daha sonra kartımda 24 Şubat’ta 2 bin 599 10 kuruş’un tekrar çekildiğini öğrendim. Durumu müşteri hizmetlerine bildirmeme rağmen fazla ödediğim miktarı alamamış durumdayım. GSM operatörünün şikayeti birimine ilettim sonuç alamadım. Müşteriye doğru dürüst hizmet vermeyen, hakkını koruyamayan bir şirket olduğunu değerlendiriyorum. Beni müşteri olarak mağdur ettikleri için hakkımı hukuki yollarla arayacağım” diye konuştu. 

Haber Kaynağı: Sonay ÇALUK   TAKA






Biz Gerçek Bir Aileyiz, Laf Olsun Diye Burada Değiliz...


 


Facebook Yorumları

         
Twittear