Gulen Koyu Resmi Web Sitesi...

––––•(-• GULENKOYU.COM - MULTIMEDYA •-)•–––– => VİDEO GALERİ => İnsanlarımız ve Röportajlar => Konuyu başlatan: İsmail Düzenli - 03 Şubat 2009 - 14:39

Başlık: GELİN BİRLİK OLALIM
Gönderen: İsmail Düzenli - 03 Şubat 2009 - 14:39
Gelin Birlik Olalım 1
http://www.dailymotion.com/video/x894a4_gelin-birlik-olalym-1_people (http://www.dailymotion.com/video/x894a4_gelin-birlik-olalym-1_people)

Buyurun Eğlenceye
http://www.dailymotion.com/video/x88rv3_buyurun-eylenceye_music (http://www.dailymotion.com/video/x88rv3_buyurun-eylenceye_music)

   Horofter Mahallesinde Harun Düzenli'nin evinde düzenlenmiş olan 2. eğlence programına ilgi büyük oldu tam olarak 30 kişiyi orada toplamak büyük maarefet ama bunu başaran gençlere özellikle Ali Düzen'e buradan teşekkür ediyorum iyi seyirler...
Başlık: Gelin Birlik Olalım 2
Gönderen: İsmail Düzenli - 03 Şubat 2009 - 14:43
Gelin Birlik Olalım 2

http://www.dailymotion.com/video/x88rb7_gelin-birlik-olalym-2_music (http://www.dailymotion.com/video/x88rb7_gelin-birlik-olalym-2_music)

   Horofter Mahallesinde Harun Düzenli'nin evinde düzenlenmiş olan 2. eğlence programına ilgi büyük oldu tam olarak 30 kişiyi orada toplamak büyük maarefet ama bunu başaran gençlere özellikle Ali Düzen'e buradan teşekkür ediyorum iyi seyirler...
Başlık: Gelin Birlik Olalım 2
Gönderen: Ömer Düzenli - 03 Şubat 2009 - 17:46
yavuz abi neden ugrasuyilar senle bu kadar anlamadum
Başlık: Gelin Birlik Olalım 2
Gönderen: reyis temel - 03 Şubat 2009 - 18:10
     Kilciklari bogaziniza dakilsin Ali Düzenli gelirkan getir biraz herkese selam...
Başlık: Buyurun Eğlenceye
Gönderen: İsmail Hakkı Biber - 03 Şubat 2009 - 22:54
sevgili kardeşim çok güzel bir etginlik oldu emeği geçen tüm kardeşlerimi kutluyorum yanlız tatlıları bensiz yediniz saygı ve sevgilerimi sunarım.
Başlık: Gelin Birlik Olalım 2
Gönderen: Yavuz Biber - 04 Şubat 2009 - 02:36
        Açmayacağım dedim bu videoları ama gene habu yürek sabredemeyi...Oldum olası bu tür organizasyonları seven, destekleyen ve mümkün oldukca kaçırmamaya çalışan biri olarak, tabiki ortama imrenmemek mümkün değil. Yeduklerunuze deyeceğum yok, afiyet olsun, fakat o hamsiyi havaya kaldurup, bi da ölçmek yakişiimi size heee...
        Otantik ortam süper, muhtar adaylarının organizasyona katılarak verdikleri birliktelik mesajı süper, kemence süper, kemençeyi çalan Cevat kardaşum süper, Gülenköyü senfoni orkestrası süper, Efsanenin ortama kattıkları ve, Ali Düzenli abimizin, attığı taşlar, verdiği mesajlar süper, Baki'nin yemekleri ve önlüğü süper, Adem'in nakarat sonuna girişleri süper, tatlıların yuvarlanışı süper, bizleri kıskandırmak ve imrendirmek de olsa hatırlanmanız süper, İsmail'in hiç bişe kaçırmayan çekimleri süper, daha ne deyeyim SÜPERSİNİZ arkadaşlar.
        Olsun biz iç çekerekte izlesek, siz bu tür faaliyetlere devam edin, Ali Düzenli abimden sora gevşemeyin, daha güzel organizasyonlarda yapacağınıza inanıyorum. Hemda yemekleri bira fazla yapun, kimbilir hayat bu belki baskin yaparuk daaa... Organizasyona katılan tüm abilerimizi ve kardeşlerimizi saygıyla selamlıyorum. Uşenmeden hepunuzun yanaklarindan opeyirummm...

yavuz abi neden ugrasuyilar senle bu kadar anlamadum

Ömerum hiç sorma kanser olursam, bilun sebebi bulardur. Şahit ol böyle bi durum olursa aileme tazminat ödeyecek habu acımasuzler...
Başlık: Buyurun Eğlenceye
Gönderen: Ahmet Aktürk - 04 Şubat 2009 - 09:13
Eğlenceye katılan tüm arkadaşlara saygılarımı sunuyorum.müthiş bir etkinlik,hakikatten imrenerek izledim.orada olmayı çok arzu ederdim.böyle güzel birlikteliklerin bozulmaması dileğiyle ALLAH a emanet olun.
Başlık: GELİN BİRLİK OLALIM
Gönderen: ahmet kaya - 04 Şubat 2009 - 17:44
alicim cok güzel olmuş  inşALLAH senden  yeni etkinlikler bekliyoruz
Başlık: GELİN BİRLİK OLALIM
Gönderen: Ömer Düzenli - 04 Şubat 2009 - 20:18
 
Ömerum hiç sorma kanser olursam, bilun sebebi bulardur. Şahit ol böyle bi durum olursa aileme tazminat ödeyecek habu acımasuzler...

ALLAH gecinden versin abi deme öyle seyler
Başlık: GELİN BİRLİK OLALIM
Gönderen: Ahmet Yılmaz - 04 Şubat 2009 - 20:28
Ne diyeyim güzel bir ortam ,Muhtar adaylarimizin 4 tane olmasi bence güzel bir olay simdiki Muhtar haric diyer 3 destekliyorum hepsi birbirinden degerli insanlar  hangisi hayirli ise o olsun insALLAH !!!!saygi ve sevgilerimle !!!!!!!!!!!1