İşte güldüren nakliye manzaraları ! - Gulen Koyu Resmi Web Sitesi...

Gönderen Konu: İşte güldüren nakliye manzaraları !  (Okunma sayısı 4266 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • Ömer Düzenli
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 2.750
  • Cinsiyet: Bay
  • GSM: 05356886550


ALLAH'ım! Hakkımızda Hayırlı Gördüğünü Gönlümüze Razı Eyle!!!

  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 196
  • Cinsiyet: Bay
hepsi cok komik yaa şu ilk baştaki bisikletli manyak yaaa
Vurulup tertemiz alnından,uzanmış yatıyor,Bir hilal uğruna ya Rabb,ne güneşler batıyor!

  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 273
  • Cinsiyet: Bay
  • CAHIL KIMSENIN YANINDA,KITAP GIBI SESSIZ OL.
  • GSM: +491783744775
Ömer kardesim bence baslik söyle olabilirdi.
Güldüren ve düşündüren nakliye manzaralari. ;D ???
Eline saglik.
DENIZ GIBI MAL KAZAN,
FAKAT SEN ÜZERINDE
GEMI OL

  • Ömer Düzenli
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 2.750
  • Cinsiyet: Bay
  • GSM: 05356886550
olabilir abi hem güldürüyo hem düsündürüyo gercekten
ALLAH'ım! Hakkımızda Hayırlı Gördüğünü Gönlümüze Razı Eyle!!!

  • Yaa Sabır...
  • Administrator
  • *
  • İleti: 3.136
  • Cinsiyet: Bay
    • Gülen Köyü Web Sitesi
  • GSM: 0535 481 76 24
   Ne hikmetse hepside  Hindistan bölgesinden cekilmiş resimler bence buraya dikkat cekmeliyiz...
Biz Gerçek Bir Aileyiz, Laf Olsun Diye Burada Değiliz...

  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 978
  • Cinsiyet: Bay
  • GSM: 0561 611 1036
  • Kan Grubu: Seçmediniz
doğru söylüyorsun ismail abi fakat hepsımı hındıstan
{alt}

  • Ömer Düzenli
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 2.750
  • Cinsiyet: Bay
  • GSM: 05356886550
neyine dikkat etcez hindistan sa
ALLAH'ım! Hakkımızda Hayırlı Gördüğünü Gönlümüze Razı Eyle!!!

  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 196
  • Cinsiyet: Bay
yani dimi ama
Vurulup tertemiz alnından,uzanmış yatıyor,Bir hilal uğruna ya Rabb,ne güneşler batıyor!

  • Yaa Sabır...
  • Administrator
  • *
  • İleti: 3.136
  • Cinsiyet: Bay
    • Gülen Köyü Web Sitesi
  • GSM: 0535 481 76 24
neyine dikkat etcez hindistan sa

     Ben ekonomi bakımından söyledim nufüs fazla işsizlik hat safata geri kalmış ülke ben buraya dikkati cekek istedim ama galiba derdimi anlatamadım...

     Yoksa konu olarak çok güzel bir konu oturup düşünmeliyiz ve halimize şükretmeliyiz...
Biz Gerçek Bir Aileyiz, Laf Olsun Diye Burada Değiliz...

  • Ömer Düzenli
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 2.750
  • Cinsiyet: Bay
  • GSM: 05356886550
dogru ismail adama baksana bisiklete neler koymus
ALLAH'ım! Hakkımızda Hayırlı Gördüğünü Gönlümüze Razı Eyle!!!


 


Facebook Yorumları

         
Twittear