ALLAH Rahmet Eylesin (Hanife Yılmaz Vefat Etmiştir) 13 Ekim 2008 - Gülen Köyü Resmi Web Sitesi...

Gönderen Konu: ALLAH Rahmet Eylesin (Hanife Yılmaz Vefat Etmiştir) 13 Ekim 2008  (Okunma sayısı 26665 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 772
  • Cinsiyet: Bay
  • DEVLET MİLLET EBED MÜDDET - KUTLU MİLLET
  • GSM: 05337352022
Çok özür dilerim. ama bu kadar laf sayıyorsunuz! hiç düşündünüzmü? biz ne yaptık da başkalarını suçluyoruz.madem o kadar kötülük yapıp çocuklarını elinden aldılar siz neredeydiniz yada biz neredeydik. hani iman hani din hani EFENDİMİZİN (S.A.V.) o güzel ahlakı. KOMŞUSU AÇ YATARKEN TOK UYUYAN BİZDEN DEĞİLDİR DÜSTURU. Lütfen birilerini suçlarken kendi sorumluluğumuzu bir hatırlayalım ve ona göre beddua edelim. iş beddua etmekle bitmiyor.
Merhumeye ALLAH rahmet eylesin...

biz paranın kölesi olup suçlamaya alıştık. 500 lira varken vermek elimize ağır geliyor. yada sahip çıkmak ağır geliyor biraz vicdan ve hassasiyet. akabinde kimseyide suçlamayın lütfen
vesselam

  • Mehmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 446
  • Cinsiyet: Bay
    • Gülen Köyü Web Sitesi
şafak ben bu yetim haneye verilirken bende ordaydım hatta ben karşı çıkınca karakol komutanıyla tartıştım bu olay yüzünden beni içeri attılar neden karşı çıktım diye ama yapanların başı göğe erdi ölen rahmetlide neden öldü biliyomusun kızlara deyilde en ufak çocuğa erkek olana çok üzüldü sırf kadının ölüm sebebi sıkıntı başka bişey yok çünkü sıhhati yerindeydi 38 yaşında öldü otopsi yaptılar ve kalp dediler dayanamadı bu sıkıntıya

  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 772
  • Cinsiyet: Bay
  • DEVLET MİLLET EBED MÜDDET - KUTLU MİLLET
  • GSM: 05337352022
ben bu konunun tartışılması taraftarı değilim. lütfen birilerini eleştirirken düşünelim ve gerçekçi olalım. karşı çıktın da sahip çıktın mı yada hangi akarabası sahip çıktı. birazda bu yönde düşünelim. lütfen ALLAH rahmet eylesin. çocukları perişan olmaktan kurtuldu. birazda bu yönüyle bakalım kadıncağız kederden vefat etti dertten etti ama çocuklar orada kalsaydı kim sahip çıkacaktı ALLAH aşkına lütfen ya... bilen bilemyen herkes konuşmasın. sahip çıkan varsa ona hak veririm ama yalan söylemekte doğru değil.eğerki birlik olmanın ne olduğunu anlayıp o çocuklara sahip çıkılsa annelerine sahip çıkılsa böyle olmazdı. herkes istediği gibi konuşmasın. bun bu konuya taraf yada müdahil değilim. gerçek olanları konuşmak insanlık vazifesi. önce bir kendimize bakıp kusurumuzu anlayalım sonra eleştirelim. yoksa bu şekilde yaygara bitmez.

vesselam

  • Süper Moderatör
  • *
  • İleti: 632
  • Cinsiyet: Bay
   Bu mesele biraz fazla uzadı.Açıklamak istemiyordum,ama beni mecbur bırakan mesajlar oldu.Metinde adı geçenlerden özür diliyorum.Hatta rahmetli olan var,ondan da hak helallığı dilerim.Ama yorumlar ağır, içeriğe girmeden bir açıklama yapmaya mecbur kaldım.
   Bu konu resmi bir konudur.Devletle şahıslar arasındaki bir davadır kısaca...Konu hakkında birinci muhatap rahmetli eski muhtar Miktat Düzenli,İkinci muhatap bu günkü muhtar Dursun Bektaş ve yardımcısı Cevdet Biber ve üçüncü olarak da benim.Bu mesele hakkında sağlıklı ve resmi bilgiler bu kişilerdedir.Gayrı resmi olarak köyden isimlerini sayamayacağım kadar kişinin bizzat bu konuda bişeyler yapmamı istedikleri de vicdan sahibi iseler konuşurlarsa anlaşılacaktır.Lütfen, bilip bilmeden atmasyonla ortalığa velveleye vermeye kimsenin hakkı yok.İşi ajitasyona sokup ahkam kesmek kimseye yakışmıyor.Konu hakkında bildiğimiz olayları açıklarsak birçok kişi kimsenin yüzüne bakamaz hale gelir.
   ALLAHa havale en güzel yere havaledir.Amenna.Bu şahıslar bu konuda kasıtlı birşey yapmışlarsa elbette havale edilen makam gereğini yapacaktır.Ben ALLAHa havale edilmemden memnun oluyorum.Sonuç olarak bir rahmetlinin arkasından gözyaşı dökmek veya ah vah etmek sizleri rahatlatabilir.Ben de bu teyzemizin vefatına üzüldüm;ALLAH'tan rahmet diliyorum.Ama,sonuçta bu işin bu raddeye gelişine sebepler resmi kayıtlarda ve vicdani kanaatlerde mevcuttur.Artık bu mesele de göstermiştişr ki siz hayır yapayım diyorsunuz.Ama  insanlarımızın değerlendirme krıterleri sizin hayrınızı ölçemiyor.Yani bu terazi bu sikleti çekmiyor.Teraziler yanlış tartmaya başladı artık.Merdiven altı konuşmalarla kişileri karalamanın vebalinden nasıl kurtulursunuz bilemem.Bu mübarek günde beni bu açıklamayı yapmaya mecbur bırakanlar da ben ALLAHa havale dersem ne yapacaklar acaba.
    Kısaca;Bu olayda köy adına bir risk önlenmişti.Çocukların ve köy halkının bir vebalden kurtulması için yapılmıştır bu operasyon.. Hem jandarmanın,hem kaymakamlığın,hem de muhtarlığın bilgisi ve önerileri dahilinde yapılan hayırlı bir işi hayırsız hale getirilip propogandasını yapmak cüceliği bunu yapanlara yakışıyor demekki..Salya sümük ağlaşanlar ve ah vah edenleri o gün hiç de karşımızda görmedik.Beni daha fazla açıklamaya mecbur bırakmasın kimse.Şimdilik bu kadar.Lütfen bilmeden kişi karalamasına girmeyelim.Herkes sorumluluğunu bilsin.Bir ölünün arkasından bu kadar dedikodu yapmayı insanımıza yakıştıramıyorum doğrusu....Herkese Selamlar....

  • MUSTAFA DÜZENLİ
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 219
  • Cinsiyet: Bay
  • www.mustafaduzenli.net
    • MUSTAFA DÜZENLİ'NİN TARİH FORUMU

 ölen kişi bizim de komşumuzdu ( maklofada ) az çok bizde kendilerini tanınırız iyi niyetle yapılan bir olayı bu kadar büyütmenın bi anlamı olmaması gerek.. kimse birileri üzülsün diye böyle olayın mebalini almaz... yaşanılan olaylar kısa vadede düşünürsek bizleri hüzünlendirmiş olabilir ama uzun vadede hayırlı olduğunu düşünüyorum...
                                                                 
                                                                                                                          saygılarımla...
Kurtulur dil, tarih, ahlak ve iman;
Görürler, nasılmış, neymiş kahraman!
Yer ve gök su vermem dediği zaman,
Her tarlayı sular, arkımız bizim...

  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 192
  • Cinsiyet: Bayan
konuyu burda açıp herkes fikrini ortaya koyabilir ama hiçkimse hiçkimseyi eleştiremez.çünkü burda biz ne savaşı verdiğimizi iyi biliyoruz ayrıca yaz tatili boyunca onlar sokakta yatmıyolar onların sahipleri var sonuna kadar savaşanlardan da kimsenin haberi yok.biz iyi biliyoruz neyin ne olduğunu birebir yaşadık ve yaşamaya da devam ediyoruz.eğer birinci derece yakını olunsaydı zaten yurt köşelerinde olmazlardı.kimsenin de yurt köşelerinde neler çektiğinden haberleri yok.herkes çoluğuyla çocuğuyla köşesine çekilip yorum yapmasın.şu kadarını da söylim yedikleri dayakları da kendi ağızlarıyla söylediler.madem o kadar milliyetçisiniz  madem kaymakamı jandarması bu konuyu çözmek için bu kadar çaba sarfetti o zaman bu yedikleri dayakları da onlar çözümlesin.7 yaşında bi çocuk psikolojik sorunlar yaşıyosa şu anda sahip olduğu hastalığa şizofren deniyosa yaz tatillerinde bir an önce gelebilmek için gün sayılıyosa bende diyorum bunları da dikkate alarak yorum yapmanızı dile getiririm.burda aslolan kimsenin salya sümük ağlaması değil reklam gibi konuşmak değil amaç dedikodu yapmak değil işimiz ben bu konuda hassasım kardeşim sonuna kadar konuşurum kimse beni susturamaz.rahat olan uzaktan yorum yapamaz.herkes çekilen acıdan bihaber konuşuyo.bunları burda konuşarak kimseye haksızlık yapmamanızı öneririm.çünkü sadece uzaktan yorum yapmakla olmuyo bu işler.çok içerlenen varsa önce araştırsın sonra eleştirsin.iş devlete verdim iyi ettim demekle olmuyo tamam mı.ilgilenmekle oluyo.bizim elimizden bu kadarı geldi.bu konuda da olayın büyüdüğü falan yok.yorumlar bana biraz insani vazifemi yapıyorum niteliğinde geldiği için bende burda birebir yaşanılan olayları aktarıyorum hepsi bu.madem amaç iyi yaşamalarını sağlamak yaşatın bu halde de görelim...Saygılar...
"GEREK YOK HER SÖZÜ LAF İLE BEYANA... BİR BAKIŞ BİN SÖZ EDER BAKIŞTAN ANLAYANA..."

  • Mehmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 446
  • Cinsiyet: Bay
    • Gülen Köyü Web Sitesi
şafak kardeş bilmeden yazıyosun ailesi sağ iken biz ilgileniyoduk görevimizi yerine getiriyoduk kaç defa ev çöküyodu kim gidip tamir etti ne zannediyosun nerden bilişyosun ilgilenmediğimizi istanbuldan konuşmak rahat geliyo galiba ama şunu bilmenizi isterim biz yanlarındaydık elimizden geleni yapıyorduk
sayın ahmet hocam bak isimlerini sayıyosun onları oraya getirip bıraktınız kaç kez gidip ilgilendiniz veya kaç defa aradınız kaç defa sorup soruşturdunuz yukarda yazılanı okudunmu hocam yurtda dayak yiyorlardı ha bide o çocuklar yazları hep bizde kaldı gelip bir kez baktınmı yani konu konuyu açıyor ama söylemekte istemiyorum sizin yaptığınızı herkes yapardı niye sizden daha düşüncelisi yokmuydu veya yapamazmıydı
düşünüyorsunuzki sevab aldık siz öyle sanın cenazede söylenenleri duydunmu anneleri öldü sıkıntıdan geldinmi hayır oh ne ala burda edebiyat parçalamak kolay ama sizi bilmiyorum bu çocuklar niye bu kadar rahatsız ettide onları yetim haneye gönderdiniz çocukları anasından ayırdınız şimdi elinizi vicdanınıza koyun bir düşünün acaba iyimi oldu kötümü ben olsam içime kurt düşmüştü

  • Mehmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 446
  • Cinsiyet: Bay
    • Gülen Köyü Web Sitesi
ha birde hocam yazınızda belirttiğiniz gibi ahkam kesenleri o gün görmedik şimdiki muhtardan yani dursun bektaştan detaylı bilgi alabilirsiniz ben o soğuk su ırmağında çocuklar alınırken dernekpazarı jandarma komutanıyla bu olay yüzünden kavga ettim beni içeri attılar gerekli bilgiyi muhtardan alabilirsiniz saygılar bunu siz orda söylediğiniz için yazmak istedim buda size bilgi olsun

  • kardelen
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 770
  • Cinsiyet: Bayan
  • fotto
Çok özür dilerim. ama bu kadar laf sayıyorsunuz! hiç düşündünüzmü? biz ne yaptık da başkalarını suçluyoruz.madem o kadar kötülük yapıp çocuklarını elinden aldılar siz neredeydiniz yada biz neredeydik. hani iman hani din hani EFENDİMİZİN (S.A.V.) o güzel ahlakı. KOMŞUSU AÇ YATARKEN TOK UYUYAN BİZDEN DEĞİLDİR DÜSTURU. Lütfen birilerini suçlarken kendi sorumluluğumuzu bir hatırlayalım ve ona göre beddua edelim. iş beddua etmekle bitmiyor.
Merhumeye ALLAH rahmet eylesin...

biz paranın kölesi olup suçlamaya alıştık. 500 lira varken vermek elimize ağır geliyor. yada sahip çıkmak ağır geliyor biraz vicdan ve hassasiyet. akabinde kimseyide suçlamayın lütfen
vesselam


her kim sebeb olduysa ALLAH simdiden affetsin!
maddi yönden yardim hepimizin göreviydi.
bunu yapan benim gözümde suclu!
hic bir kimse bir annenin yavrsununu alamaz ALLAHtan baska!!1
yeterlimi baska daha aciklama yapiyimmi?
ALLAHin askina ya elinizi vizdaniniza koyun
kim bakti o cocuklara benmi sizmi kim?
insanin vijdani sizlar,parasi olanmi kazanicak bu dünyada.
param yok cocuklarimi alin öylemi???
cok fena sekilde kiniyorum vede kiziyorum bu düsüncedeki insanlara
anne olmayan bilemez bunun ne  denli aci oldugunu!!!!!!!!!!!!!!!

  • Mehmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 446
  • Cinsiyet: Bay
    • Gülen Köyü Web Sitesi
o çocuklar şu n burda yanımdalar yatıyolar yarın sabah 10 uçağıyla trabzona gönderiyorum keşke imkanlar el verseydide rahmetliyi eşinin yanına gömseydik ama yapacak bişey yok artık kardelen ben pek konuşamıyorum çünkü kötüye yorumlanıyor dahasını yazmak isterdim ama bu kadarı yeter

  • kardelen
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 770
  • Cinsiyet: Bayan
  • fotto
sagol mehmet. ALLAH herkesin gönlüne görre versin ins.
inan cok götüyüm suan.

  • Ahmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 1.151
  • Cinsiyet: Bay
ALLAH rahmet eylesin cok üzüldüm ,evlat hasreti cekiyordu evlatlarindan ayirdilar onu ben o ayiranlari anlamiyorum acaba tek cüzüm bumuydu o insanlari ALLAH af etmez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!merhumun da afedecegini inanmiyorum !!!!!!!!!!
sayin hocam ben size bir tek sunu soruyorum bana sadece ISLAMIYETTE Annesiden cocuklarini ayirmak varmi yok ben öyle birsey bulamadim eger var ise bana hadis veya Ayet ile aciklarsaniz memnun olacagim net te görüsmege gerek yok ,yanliz ben size söyleyeyim isiniz cok zor öteki dünyada ,Ana gibi yaar olmaz cennet ANALARIN ayagi altin da neyse ben birde sunu merak ediyorum gercekten vijdan niniz rahatmi ,ozaman her fagirin cocuklarini yutlara verelim olurmu !!!!!!!!!!!!!!
 


  • Ahmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 1.151
  • Cinsiyet: Bay
ben bu konunun tartışılması taraftarı değilim. lütfen birilerini eleştirirken düşünelim ve gerçekçi olalım. karşı çıktın da sahip çıktın mı yada hangi akarabası sahip çıktı. birazda bu yönde düşünelim. lütfen ALLAH rahmet eylesin. çocukları perişan olmaktan kurtuldu. birazda bu yönüyle bakalım kadıncağız kederden vefat etti dertten etti ama çocuklar orada kalsaydı kim sahip çıkacaktı ALLAH aşkına lütfen ya... bilen bilemyen herkes konuşmasın. sahip çıkan varsa ona hak veririm ama yalan söylemekte doğru değil.eğerki birlik olmanın ne olduğunu anlayıp o çocuklara sahip çıkılsa annelerine sahip çıkılsa böyle olmazdı. herkes istediği gibi konuşmasın. bun bu konuya taraf yada müdahil değilim. gerçek olanları konuşmak insanlık vazifesi. önce bir kendimize bakıp kusurumuzu anlayalım sonra eleştirelim. yoksa bu şekilde yaygara bitmez.

vesselam
Safak kardes benim sana tek sorum var ne yani iyimi oldu bu olay yani dorrumu buluyorsun Annesinden evlatlarini ayirmak sana tafsiyem iyi düsün ve iyneyi önce kendine batir sonra baskalarina ALLAHA emanet ol!!!!!!!!!!!!

  • Ahmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 1.151
  • Cinsiyet: Bay
konuyu burda açıp herkes fikrini ortaya koyabilir ama hiçkimse hiçkimseyi eleştiremez.çünkü burda biz ne savaşı verdiğimizi iyi biliyoruz ayrıca yaz tatili boyunca onlar sokakta yatmıyolar onların sahipleri var sonuna kadar savaşanlardan da kimsenin haberi yok.biz iyi biliyoruz neyin ne olduğunu birebir yaşadık ve yaşamaya da devam ediyoruz.eğer birinci derece yakını olunsaydı zaten yurt köşelerinde olmazlardı.kimsenin de yurt köşelerinde neler çektiğinden haberleri yok.herkes çoluğuyla çocuğuyla köşesine çekilip yorum yapmasın.şu kadarını da söylim yedikleri dayakları da kendi ağızlarıyla söylediler.madem o kadar milliyetçisiniz  madem kaymakamı jandarması bu konuyu çözmek için bu kadar çaba sarfetti o zaman bu yedikleri dayakları da onlar çözümlesin.7 yaşında bi çocuk psikolojik sorunlar yaşıyosa şu anda sahip olduğu hastalığa şizofren deniyosa yaz tatillerinde bir an önce gelebilmek için gün sayılıyosa bende diyorum bunları da dikkate alarak yorum yapmanızı dile getiririm.burda aslolan kimsenin salya sümük ağlaması değil reklam gibi konuşmak değil amaç dedikodu yapmak değil işimiz ben bu konuda hassasım kardeşim sonuna kadar konuşurum kimse beni susturamaz.rahat olan uzaktan yorum yapamaz.herkes çekilen acıdan bihaber konuşuyo.bunları burda konuşarak kimseye haksızlık yapmamanızı öneririm.çünkü sadece uzaktan yorum yapmakla olmuyo bu işler.çok içerlenen varsa önce araştırsın sonra eleştirsin.iş devlete verdim iyi ettim demekle olmuyo tamam mı.ilgilenmekle oluyo.bizim elimizden bu kadarı geldi.bu konuda da olayın büyüdüğü falan yok.yorumlar bana biraz insani vazifemi yapıyorum niteliğinde geldiği için bende burda birebir yaşanılan olayları aktarıyorum hepsi bu.madem amaç iyi yaşamalarını sağlamak yaşatın bu halde de görelim...Saygılar...
tam destek !!!!!!!!!!!!!

  • Ahmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 1.151
  • Cinsiyet: Bay
ha birde hocam yazınızda belirttiğiniz gibi ahkam kesenleri o gün görmedik şimdiki muhtardan yani dursun bektaştan detaylı bilgi alabilirsiniz ben o soğuk su ırmağında çocuklar alınırken dernekpazarı jandarma komutanıyla bu olay yüzünden kavga ettim beni içeri attılar gerekli bilgiyi muhtardan alabilirsiniz saygılar bunu siz orda söylediğiniz için yazmak istedim buda size bilgi olsun
tam destek!!!!!!!!!!!!!

  • Ahmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 1.151
  • Cinsiyet: Bay
sunuda demeden gecemiycem. madem amac yardim etmekti.
o cocukllari kanindan caninda önce ALLAHin sonra o annin sayesinde bu sasa getirenle beraber niye bir aileler sihinma evine verilmediler.niye cocuklar ananlarindan ayrildi.vALLAHi billahi göz yasiyla agliyorum suan.
cocuklar birde dayak yiyormus. insaf ALLAHin askina insaf ya.
ben cocuguma babalari bagirinca yüregim sizliyorki,o cocuklar baska birilerinden öksüz ve yetimler dayak yiyorlar.
dayanamiyorum arkadaslar böyle seylere dayanamiyorum.keske bu siteye girmesem diyorum inanin ve bu gercekleri görüpte okumasaydim.
tam destek!!!!!!!!!!!!!

  • Süper Moderatör
  • *
  • İleti: 632
  • Cinsiyet: Bay

     TC Devleti Anayasa ve yasalara göre yönetilmektedir.Hiçbir amir görevini kanunlardan almadığı yetki ile yönetemez.Bu olayda devlet,annenin çocuklarını İHMAL ettiği gerekçesiyle ve hakim kararıyla,yani mahkeme kararıyla 4 çocuğu koruma altına almıştır.Koruma altına alış gerekçesi çocukların dosyalarında mevcuttur.Merak eden gider araştırır bakar.Diğer yandan çocukların koruma altına alınması ile ailesine dönmeme gibi bir durumu da yoktur.Kanunda akrabalarına veya ailesine çocuklar ayni-nakti yardımla verilebilir hükmü de yer almaktadır.Bu maddeye istinaden bütün YILMAZ soy isminde olanlar bu çocukların akrabasıdır.Merak edenler bir dilekçe vererek çocukları kendi yanlarına alabilirler.Üstelik devlet çocuk başına 350 ytl nakti,350 ytl ayni yardım yapmaktadır.Bu maddeye istinaden anne sağken İhsan YILMAZ ve Şükrü YILMAZ'a bu teklif yapılmıştır.Neden bu kişilerin çocukları yanlarına almadıkları bu kişilerden sorulabilir.Bu gün de geç kalınmış değildir.Ey vicdanı sızlayanlar, YILMAZ soy isminden olması şartı ile müracaatını yaparak çocukları yanınıza alabilirsiniz.Böylece,devlet çocukları almıştır ama bakılmadıklarını ,dövülüp horlandıklarına kanaatiniz varsa (-ki var anlaşılan) bu fırsatı değerlendiriniz.Böylece annelerinden vicdansızca (!)koparılan çocukları da vicdanınızı rahatlatarak bakmış olursunuz.Hadi beyler buyurun...

  • Mehmet Yılmaz
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 446
  • Cinsiyet: Bay
    • Gülen Köyü Web Sitesi
sayın hocam siz şimdi diyosunuzda 1.şükrü yılmaza sen vekalet vermesi için para teklif ettin ve kabul etti şükrü düşünseydi rahmetlinin cenazesine gelirdi
hocam kusura bakma ama ihsan yılmaz dediğin zaten sahiplenmiş sana soruyorum sen bunları yetim hyaneye verdin ondan sonra kim ilgilendi sanıyorsun bu duruma nasıl geldiler onu düşün söylemesi ayıp ama babam gecenin 3ünde kalkıp gümüşhaneye çocukları almaya gidiyor ne zannediyosun sen yaaa oh ne ala bir kaç tane imza tamam yetim haneye ver tamam köy kurtuldu sefillerden öyle sizin zihniyetiniz bu sen 3 yaşına çocuğundan bir ayrıl bakalım ne kadar duruyosun kolaymı kendini onların yerine koysana e tabi sizin tuzunuz kuru hocam size karşı saygısızlık etmek istemem ama bilmediğiniz çok şeyler var öyle oraya gönderip bırakmakla olmaz bu işler cenaze günü neler söylendi duymadın tabi o çocuklar gibi ağlamıyodun dedimya tuzun kuru hocam konuyu uzatmak istemiyoum kabul edin bunu DERBEDER_61 sana helal olsun çokı doğru konuştun

  • P h o e n i X
  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 3.158
  • Cinsiyet: Bayan
  • Quae nocent docent!...
Bu konu hakkında burda okuduklarımdan ve duyduklarımdan başka bir bilgim yok!
Ama şunu söyleyebilirim: Bir Gülen köyü'nün çocuklarına sahip çıkmaması çok acı ve bence utanç verici!..

Devletin sahiplenmesine gelince: Çocuk Esirgeme Kurumu'nda bir sene staj yapmış birisi olarak şunu söyleyebilirim: Bir çocuğa yapılabilecek en büyük kötülük!..
Nasıl şartlarda yaşadıklarına ve nasıl muamele gördüklerine birebir şahidim..

Burda sorulması gereken şu:
Yılmaz ailesi, o dönemde gerçekten elinden geleni yaptı mı?

Yaptıysa iş nasıl bu raddeye kadar geldi?

Ahmet Hoca'nın söylediği, çocuk başına yardım ücreti neden alınıp, çocuklara sahip çıkılmadı?

Herkesin VİCDANı rahat mı?


You Laugh At Me For Being Different...

I Laugh At You For Being The Same..


 
لاَۤ اِلٰهَ اِلاَّ اللهُ
ALLAH birdir. Başka şeylere müracaat edip yorulma, onlara tezellül edip minnet... çekme, onlara temelluk edip boyun eğme, onların arkasına düşüp zahmet çekme, onlardan korkup titreme. Çünki Sultan-ı Kâinat birdir, herşey'in anahtarı onun yanında, her şey'in dizgini onun elindedir; herşey onun emriyle halledilir. Onu bulsan, her matlubunu buldun; hadsiz minnetlerden, korkulardan kurtuldun."

  • Aktif Visirli
  • *
  • İleti: 229
  • Cinsiyet: Bay
Bu konu hakkında burda okuduklarımdan ve duyduklarımdan başka bir bilgim yok!
Ama şunu söyleyebilirim: Bir Gülen köyü'nün çocuklarına sahip çıkmaması çok acı ve bence utanç verici!..

Devletin sahiplenmesine gelince: Çocuk Esirgeme Kurumu'nda bir sene staj yapmış birisi olarak şunu söyleyebilirim: Bir çocuğa yapılabilecek en büyük kötülük!..
Nasıl şartlarda yaşadıklarına ve nasıl muamele gördüklerine birebir şahidim..

Burda sorulması gereken şu:
Yılmaz ailesi, o dönemde gerçekten elinden geleni yaptı mı?

Yaptıysa iş nasıl bu raddeye kadar geldi?

Ahmet Hoca'nın söylediği, çocuk başına yardım ücreti neden alınıp, çocuklara sahip çıkılmadı?

Herkesin VİCDANı rahat mı?

hiçkimsenin vicdanı rahat olamaz zaten her eden de yavaş yavaş ettiğini buluyo eğer destek çıkılsaydı şimdi olduğu gibi her zaman yanımızda olurlardı.şu anda bir çocuk annesinin öldüğünü bilmiyosa çıksın biri vicdanım rahat etti desin


 


Facebook Yorumları

         
Twittear